Вам виповнилось 18 років?

Ні

Бренд ONE

Презервативи ONE – це не тільки оригінальний та яскравий дизайн, але й найвища якість. Усі презервативи даного бренду виготовлені з натурального каучукового латексу за запатентованою технологією Sensatex® Softer Latex, що забезпечує максимально природні відчуття під час близькості. Презервативи ONE не містять глютен, парабени, сперміциди, косметичні засоби, ноноксинол-9, гліцерин, віддушки або продукти тваринного походження, а також веган-френдлі.

Кожна упаковка презервативів ONE - це справжній витвір мистецтва! Художники та дизайнери з усього світу створили понад 200 варіантів упаковок з яскравими та незвичайними принтами. Тепер і ви можете запропонувати своїм клієнтам оригінальні та якісні презервативи!

Бренд ONE належить до американської компанії Global Protection. Бренд існує з 2007 року і вже завоював широку популярність завдяки орієнтованості на покупця та незвичайним дизайнерським рішенням. Компанія дбає про навколишнє середовище та використовує упаковку, що повністю підлягає переробці, а 10% від доходу компанії спрямовуються на благодійність.

Показати більше

82 продуктів

1
1
1
1
1
1
1
1
1
100
100
100
100
100
100
100

Бренд ONE

Бренд ONE

Презервативи ONE – це не тільки оригінальний та яскравий дизайн, але й найвища якість. Усі презервативи даного бренду виготовлені з натурального каучукового латексу за запатентованою технологією Sensatex® Softer Latex, що забезпечує максимально природні відчуття під час близькості. Презервативи ONE не містять глютен, парабени, сперміциди, косметичні засоби, ноноксинол-9, гліцерин, віддушки або продукти тваринного походження, а також веган-френдлі.

Кожна упаковка презервативів ONE - це справжній витвір мистецтва! Художники та дизайнери з усього світу створили понад 200 варіантів упаковок з яскравими та незвичайними принтами. Тепер і ви можете запропонувати своїм клієнтам оригінальні та якісні презервативи!

Бренд ONE належить до американської компанії Global Protection. Бренд існує з 2007 року і вже завоював широку популярність завдяки орієнтованості на покупця та незвичайним дизайнерським рішенням. Компанія дбає про навколишнє середовище та використовує упаковку, що повністю підлягає переробці, а 10% від доходу компанії спрямовуються на благодійність.

Кошик

Ваш кошик порожній.

Повернення до магазину
Товар доданий до порівняння.До порівняння
Номер телефону успішно підтверджено
Товар доданий до списку бажань.Переглянути список бажань